FAQ

Product

 

Wat is een PawtyBox?

  • De Pawtybox is een verrassingsbox dat jouw trouwe vierveter uren speel-, smul- en kwispelplezier bezorgt. We hebben zowel PawtyBoxen voor honden als voor katten en bevatten gezonde snacks, speeltjes, verzorgingsproducten en andere leuke, verrassende artikelen.

  • De Pawtybox wordt aangepast naar gelang de grootte van uw hond.
    Want wat is jouw Mastiff nu met een puppyspeeltje of jouw mopshondje met een giga kauwbot?

  • Verder kan een PawtyBox ook voor speciale gelegenheden aangekocht worden, denk maar aan een puppy- of kittyborrel of een onvergeetelijke verjaardag.

  • 5 thema’s die PawtyBox aanhoudt veranderen +/- om de twee maanden:

    • Valentijn (Februari)

    • Pasen (April)

    • Zomervakantie (Juli)

    • Dierendag (Oktober)

    • Kerst (December) 

  • Ook hebben we hypoallergenen boxen met aangepasten producten voor de gevoelige viervoeters onder ons. Geef dus duidelijk aan dat de hond een voedselallergie of gezondheidsprobleem heeft en aan welke stof/ingrediënt en/of welk gezondheidsprobleem.

Wat zit er in de PawtyBox?

  • De inhoud van de box is altijd een verrassing voor zowel het baasje als de viervoeter. De exacte inhoud kunnen we dus helaas niet verklappen, maar de PawtyBox zal variëren van lekkere, gezonde snacks, leuke speeltjes, zalige verzorgingsproducten en verrassende extra’s. 

  • Wij garanderen dat de waarde van de producten hoger liggen dan de aanschafprijs van de PawtyBox. 

Wat doe ik als ik niet tevreden ben?

  • Natuurlijk streven wij ernaar om iedere PawtyBox tot in de puntjes te verzorgen om jouw viervoeter ten volste te verwennen.
    Mocht dit niet helemaal gelukt zijn, laat het ons dan alstublief weten via info@pawtybox.be en wij zoeken een gepaste oplossing voor jouw en je furriend.

Wat als mijn huisdier last heeft van allergieën?

  • We hebben speciale hypoallergenen boxen voor de gevoelige viervoeters onder ons met aangepaste producten. Geef duidelijk aan dat de hond een voedselallergie heeft!
    Let op: een pollen-/grasallergie of dergelijke hoef je niet te melden bij een PawtyBox. Daar kunnen we ze helaas niet vanaf helpen.

Wat als mijn huisdier een bepaald dier/producten niet lust?

 

       Dit kan je doorgeven bij de check-out. Noteer bij de opmerkingen wat je hond/kat absoluut niet lust. Vb.: Milo lust geen eend.
       Dan houden wij hier zeker rekening mee en stoppen we meteen andere producten in de PawtyBox. Mocht je hond allergisch zijn,           geef dit dan duidelijk door bij de allergieën.

Bestelling/abonnement

Hoe bestel ik een PawtyBox?

  • Ga naar WOOF voor je hond of naar MEOW voor je kat en maak een keuze uit de beschikbare PawtyBoxen.
    Eerder opzoek naar een Specialbox of Themabox? Ga dan naar SPECIAL DOG of SPECIAL CAT voor een BirthdayBox, PuppyBox, KittyBox, of eender welke gelegenheidsbox.

  • Vul de vragen in, zodat wij jouw box kunnen personaliseren en kunnen aanpassen aan jouw viervoeter.
    Plaats deze in je winkelmandje en reken je bestelling af op onze check-out pagina.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

  • Je Kan betalen via bancontact of kredietkaart.

Zit ik vast aan een abonnement?

  • Een aankoop van een PawtyBox is maar éénmalig, u zal dus ook maar 1 keer betalen. Wil je op de hoogte gehouden worden van nieuwe boxen? Volg ons dan op Facebook of Instagram of schrijf je in op onze nieuwsbrief.

  • Indien u toch voor ons abonnement hebt gekozen (via ons aanvraagformulier) én gekozen heeft voor een maandelijkse betaling, kan u op eender welk moment uw abonnement kosteloos stopzetten. Indien u gekozen heeft voor de jaarlijkse betaling, kan u kosteloos uw abonnement stopzetten vanaf dat u de tweede box ontvangen heeft. Voor de overige PawtyBoxen die u al betaald heeft, zullen wij een terugbetaling doen.
    Vb.: U neemt vanaf januari een abonnement en kiest voor een jaarlijkse betaling, dan kan u na de tweede PawtyBox (Pasen) uw abonnement stopzetten. De 3 andere PawtyBoxen, zullen wij dan terug betalen. 

Levering

Kan ik de PawtyBox als cadeau laten bezorgen?

  • Wil jij de furriend van een vriend, buur of familie verwennen? 
    Vul bij afleveradres de naam en adresgegevens in waar het mandje of krabpaal van de gelukkige staat, zodat het bij de juiste viervoeter terecht komt.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

  • Wij verzenden enkel boxen binnen de BeNeLux.
    De verzendkosten bedragen hier € 4,95.
    Je kunt de kosten zien in je winkelmandje.

Wat zijn de leveropties?

  • De PawtyBox wordt via Bpost verstuurd en heeft 3 leveringsmethodes in België:

    • Levering aan de deur, overdag of op zaterdag (zowel thuis als op het werk, of bij je vrienden, familie, overal waar je maar wil).
      Is jouw pluizige bol verdrietig omdat hij de postbode terug heeft zien vertrekken met zijn/haar PawtyBox omdat je niet thuis was?

    •  Dan steekt er een afwezigheidsbericht in jouw brievenbus en kan je:

    • Levering in een afhaalpunt (postkantoor, postpunt of kariboo!-spot in de supermarkt, tankstation of de krantenwinkel). Hier blijft de PawtyBox 14 dagen beschikbaar.

    • Levering in een pakjesautomaat bij drukke knooppunten. Hier blijft de PawtyBox 5 dagen beschikbaar. Sommige pakjesautomaten zijn 24/7 bereikbaar, zowel voor ontvangen als retourneren.


 

Wanneer wordt de PawtyBox verzonden?

  • De PawtyBox-bestellingen worden dagelijks verzonden. Indien je de bestelling voor 20:00u doorgeeft, wordt de PawtyBox de volgende dag verzonden.

  • U ontvangt een e-mailnotificatie op de dag van de levering, deze e-mail bevat een tijdsindicatie van de geplande levering.

Wanneer ontvang ik mijn PawtyBox?

  • 2 à 3 werkdagen na je bestelling. Alsook zal er op zaterdag geleverd worden, aan de deur, in een afhaalpunt of in een pakjesautomaat.

  • U ontvangt een e-mailnotificatie op de dag van de levering, deze e-mail bevat een tijdsindicatie van de geplande levering.

  • Indien uw huisdier zit te zeuren en té ongeduldig wordt voor zijn PawtyBox, kan je hem geruststellen via de online Track&Trace-tool, hier kan je perfect de PawtyBox volgen. Zo kennen jullie op elk moment de leveringsstatus.
    Mocht er toch iets zijn misgelopen tijdens de levering, geef dan een grom of een kattenkrab via info@pawtybox.be.

Hoe pas ik mijn gegevens of leveringsadres aan?

  • Is het mandje of de krabpaal van je trouwe viervoeter verhuisd of wil je iets aanpassen aan het type box? Geef ons dan een Woof! of Meow! via info@pawtybox.be en dan passen wij de gegevens onmiddellijk aan.